Civivi Bullmastiff Black G10 Black Stonewashed C2006D
Code: C2006DProduct detailed description
The CIVIVI Bullmastiff series of knives are tough cleaver style folding knives that open with an authoritative smack, and effortlessly cut their way through all your EDC challenges.
Additional parameters
Category: | FOLDING KNIVES |
---|---|
Total Length: | 23 cm |
Blade Length: | 9,7 cm |
Blade Thickness: | 4 mm |
Closed Length: | 13,3 cm |
Blade Material: | 9Cr18MoV |
Hardness: | 57-59 HRC |
Handle Material: | G10 |
Blade Finish: | Black Stonewashed |
Blade Style: | Cleaver |
Lock Type: | Liner Lock |
Weight: | 158 g |
Z histórie poskytovania stabilného prúdu úspešných produktov si WE Knife Co. Ltd. (WE) vyslúžila povesť neustáleho dodávania inovatívnych dizajnov vyrábaných s trvalo vysokou kvalitou. Vďaka tomu sa WE etablovala ako najväčší čínsky výrobca kvalitných nožov. V reakcii na potreby trhu v roku 2018 predstavili značku CIVIVI, aby sa konkrétne zamerali na ponuku funkčného, úžitkového a produktového radu EDC za dostupnejšie ceny. Aký je význam CIVIVI? Zlúčením základných hodnôt inovatívneho dizajnu a kvalitnej výroby s materiálmi rukoväte, ako sú uhlíkové vlákna, micarta, drevo, G10, nylon vystužený sklenenými vláknami a materiály čepele ako CPM S35VN, Damask, 154CM, Nitro-V, N690, 14C28N, VG-10, D2, 10Cr15CoMoV, 9Cr18MoV, CIVIVI poskytnú svojim používateľom hodnotu a výkon bez kompromisov. Nože CIVIVI vyzerajú dobre, dobre fungujú a odvedú prácu – a to všetko bez toho, aby ste museli zaplatiť vysokú cenu. Rovnako ako ich bratia WE Knife, aj oni sú „MADE BETTER“. Filozofia spoločnosti WE vždy považovala kvalitu produktov za život značky a inováciu dizajnu za hnaciu silu jej rastu. Tím výskumu a vývoja vo WE a ich tím talentovaných dizajnérov neustále prinášajú na trh vzrušujúce nové produkty, pričom sa vždy snažia o dokonalosť. Ich motto je zhrnuté do dvoch jednoduchých slov, „Made Better“. Existuje nespočetné množstvo nožov, z ktorých si môžete vybrať, ale WE sa bude vždy odlišovať jednoducho tým, že nôž WE je „MADE BETTER“.